Golden Light
Eat weapons, be scared and question your own mind in this Survival-Horror FPS Prop Hunt Roguelike about meat. Walls are watching you!
Golden Light is a procedural dark comedy horror game with roguelike elements and an eerie atmosphere. Descend into the depths of the Gut to save your loved one.