Często zadawane pytania
To nie jest gra typu horror – nie ma w niej potworów, które by Cię ścigały, nie możesz umrzeć i nie koncentruje się ona na byciu przerażającą. Wciąż jednak wylądujesz w niej w wielkim pustym dworze w ciemną i burzliwą noc… Więc potrafi być straszna! Ale nie, nie jest to gra typu horror.
Gone Home to raczej krótka gra. Jednak czas potrzebny na jej przejście naprawdę zależy od gracza. Pierwsze dokładne przechodzenie gry, w którym będziesz szukać wszystkich szczegółów zajmuje około 3 godzin. Jeśli jednak będziesz się spieszyć, możesz przejść grę za pierwszym razem w ciągu zaledwie godziny. Gone Home polega na tym, że gracz określa swoje własne tempo, decyduje o tym, co dalej badać i kiedy ruszać dalej.
W grze znajduje się również tryb komentarza z ponad 90 minutami komentarzy audio od deweloperów, muzyków i aktorów głosowych odpowiedzialnych za Gone Home. Zanurzyć się w trybie komentarza możesz dzięki ustawieniu opcji w menu „Komentarz i modyfikatory” podczas rozpoczynania nowej gry.