SSS
Seni kovalayan canavarlar yok, ölmen söz konusu değil, korkunç olması için özel bir çaba gösterilmedi. Bu açılardan baktığımızda bir korku oyunu değil ama oyunda, karanlık ve fırtınalı bir gecede büyük tenha bir malikanede olduğun gerçeği de var tabi. Yani biraz tüylerin ürperebilir! Ama hayır, bur bir korku oyunu değil.
Gone Home kısa süren bir oyun olarak düşünülmeli. Ancak oyun süresi oyuncuya kalmış bir şey. İlk oynayışında tüm detayları bularak oynarsan bütün oyun 3 saatini alabilir. İlk oynayışında acele edip hızlı devam edersen tüm oyunu bir saatte bitirebilirsin. Gone Home tamamen oyuncunun kendi hızını belirlemesi ve neyi daha fazla araştıracağına veya devam edeceğine karar vermesi üzerine kurulu.
Ek olarak Yorum Modu da var. Gone Home'un perde arkasındaki geliştiricilerin, müzisyenlerin ve ses sanatçılarının yorumlarından oluşan 90 dakikalık bir kayıt. Yeni bir oyuna başlarken Yorum ve Değişitiriciler menüsünden Yorum Modu'na girişebilirsin.