Gone Home
Witamy na naszej stronie wsparcia technicznego dla gry Gone Home! Przykro nam, że napotkałeś(-aś) na jakiś problem. Oto kilka powszechnie spotykanych pytań i rozwiązań.
Gone Home nie rozpoznaje mojego kontrolera! Sterowanie nie reaguje, postać ciągle się kręci w miejscu i tym podobne.
Jest to zazwyczaj spowodowane konfliktem z urządzeniem wejściowym, takim jak drążek sterowy, kierownica lub tablet dotykowy. Ewentualnie może to być konflikt z kontrolerem wirtualnego urządzenia wejściowego, takim jak vJoy. Jeśli Twoje sterowanie nie reaguje, postać ciągle kręci się w miejscu lub obraz jest stale skierowany w stronę sufitu, wyłącz wszystkie menedżery wejść wirtualnych, takie jak vJoy, i odłącz wszystkie unikalne urządzenia wejściowe oprócz myszy, klawiatury i kontrolerów Xbox lub PlayStation. Gone Home oferuje oficjalne wsparcie dla myszy i klawiatury oraz kontrolerów Xbox 360, Xbox One i PS4 DualShock.
Jeśli możesz poruszać się po menu za pomocą myszy, ale sterowanie klawiaturą nie działa w odpowiedni sposób, spróbuj usunąć pliki „UserBindings.sav” oraz „DefaultBindings.sav” i ponownie załadować grę. Znajdują się one w folderze z plikami zapisu opisanym powyżej.
Moja gra wydaje się działać znacznie wolniej na moim komputerze, niż bym się tego spodziewał(-a)! O co chodzi?
Mniej powszechną możliwością jest to, że gra Gone Home mogła wybrać niewłaściwe urządzenie do obsługi grafiki 3D. Jeśli posiadasz zarówno dedykowany procesor graficzny, taki jak karta GeForce, jak i zintegrowany układ graficzny na płycie głównej, możliwe jest, że zintegrowany (wolniejszy) układ został wykryty i jest używany.
Jeśli grasz na komputerze Mac i Twoja gra się wyłączyła i nie chce się uruchomić ponownie, spróbuj usunąć pliki pamięci podręcznej systemu operacyjnego w pliku „Finder/Library/unity.The Fullbright Company.Gone Home.savedState” lub „Finder/Library/Saved Application State/unity.The Fullbright Company.Gone Home.savedState” albo „~/Library/Containers/com.thefullbrightcompany.gonehome/Data/Library/Saved Application State/com.thefullbrightcompany.gonehome.savedState” i zrestartować grę.