Gone Home
Gone Home için Teknik Destek sayfamıza Hoş Geldin! Bir sorun yaşamana üzüldük. Bazı yaygın sorunlar ve çözümlerine buradan ulaşabilirsin.
Gone Home oyun kumandamı tanımıyor! Oyun kumandama tepki verilmiyor veya durmadan dönüyor gibi sorunlar.
Bu sorun genellikle uçuş kolu, direksiyon seti veya dokunmatik tablet gibi giriş aygıtlarıyla olan uyuşmazlıktan dolayı ortaya çıkar. vJoy gibi bir sanal giriş aygıtı kumandası ile doğabilecek bir uyuşmazlıktan dolayı da ortaya çıkabilir. Oyun kumandası tepki vermiyor, görüntü olduğu yerde dönüyor veya durmadan tavana bakıyorsa lütfen vJoy gibi tüm sanal giriş yöneticilerini devre dışı bırak ve faren, klavyen ve Xbox veya PlayStation kumandan dışındaki tüm farklı giriş aygıtlarını çıkar. Gone Home resmi olarak fare ve klavye girişini, Xbox 360 ve Xbox One kumandalarını ve PS4 DualShock kumandasını destekler.
Eğer menülerde fare ile geziyorsan ancak klavye kontrolleri çalışmıyorsa "UserBindings.sav" ve "DafaulBindings.sav" dosyalarını silip oyunu yeniden yüklemeyi dene. Bu dosyaları yukarıda belirtilen kayıt dizininde bulabilirsin.
Ayrıca oyunu açmadan önce bilgisayar performanısını kullanabilecek diğer uygulamaları kapattığından emin ol.
Daha az yaygın bir olasılık ise Gone Home için yanlış 3 boyutlu hızlandırıcı aygıtı seçilmesidir. Eğer anakartında hem GeForce kartı gibi özel ekran kartı hem de tümleşik bir ekran kartı çipi varsa tümleşik çip (daha yavaş olan) algılanmış ve kullanılıyor olabilir.
Avast! Antivirus bazı oyunları çok sert bir şekilde etkileyebilir. Oyun başladığı gibi çöküyorsa, antivirüs programını geçici olarak devre dışı bırakıp ("oyun modu" yeterli değil) yeniden çalıştırabilirsin. Yazılımı tamamen devre dışı bırakmak yerine şunu da deneyebilirsin: Avast!'ta Ayarlar -> Sorun Giderme -> Donanım Destekli Sanallaştırma'yı devre dışı bırak yapıp bilgisayarı yeniden başlat.
Mac'te oynayıp bir çökme yaşıyorsan ve oyun tekrar açılmıyorsa OS önbellek dosyalarını "Finder/Library/unity.The Fullbright Company.Gone Home.savedState" veya "Finder/Library/Saved Application State/unity.The Fullbright Company.Gone Home.savedState" veya "~/Library/Containers/com.thefullbrightcompany.gonehome/Data/Library/Saved Application State/com.thefullbrightcompany.gonehome.savedState" dizinlerinden silmeyi dene ve oyunu yeniden başlat.