Gone Home
Wracasz do domu po roku za granicą. Spodziewasz się gorącego powitania od rodziny, ale dom jest pusty. Coś tu nie gra. Gdzie są wszyscy? I co tu się stało? Rozwikłaj tajemnicę dla samego siebie w Gone Home.
Gone Home to interaktywny symulator eksploracji. Przeszukaj każdy zakątek pozornie normalnego domu, aby odkryć historię mieszkających w nim ludzi. Odkryj wydarzenia z życia pewnej rodziny, badając, co po sobie zostawiła.
Osobista historia: Stworzony przez weteranów serii BioShock i zespół odpowiedzialny za historię z dodatku Minerva's Den, Gone Home oferuje bogate, wyrafinowane szczegóły dotyczące zmagań pewnej rodziny z niepewnością, cierpieniem i zmianami.
Komentarz zza kulis: Ponad 90 minut komentarzy deweloperów, muzyków i aktorów głosowych odpowiedzialnych za Gone Home. Uzyskaj dostęp do trybu komentarza, klikając przycisk „Modyfikatory” przy uruchamianiu nowej gry!