Gone Home
Yurt dışında bir yıl geçirdikten sonra eve dönüyorsun. Ailenin seni karşılamasını bekliyorsun ama ev boş. Bir şeyler ters. Herkes nerede? Ve burada ne oldu? Gone Home'da bu gizemi tek başına çöz.
Gone Home, interaktif bir keşif simülasyonudur. Her şeyin normal gibi gözüktüğü bir evin her ayrıntısını inceleyerek orada yaşayan insanların hikâyesini keşfet. Bir ailenin geride bıraktıklarını araştır ve yaşadıkları olayları ortaya çıkar.
Kişisel Bir Hikâye: BioShock serisinin ustaları ve Minerva's Den'in hikâye ekibi tarafından oluşturulan Gone Home, bir ailenin belirsizlik, ıstırap ve değişim nedeniyle yaşadığı zorlukları zengin ve ince ayrıntılarla anlatıyor.
Kamera Arkası Yorumları: Gone Home'un perde arkasındaki geliştiricilerin, müzisyenlerin ve ses sanatçılarının yorumlarından oluşan 90 dakikalık bir kayıt. Yeni bir oyuna başlarken Modifiers düğmesine tıklayarak Yorum moduna erişebilirsin!