Good Kill!
Through early access, we intend to actively involve players in the development process of our game "Good Kill." We aim to make improvements based on the experiences and suggestions of players throughout the game's evolution. By receiving feedback from players, we plan to identify and rectify the game's shortcomings, enhancing its quality. We are launching into early access to develop the current features of the game further and to add new ones. We wish to identify various bugs and issues during the early access period to resolve them.
After the beta process, preparations for the official release of the "Good Kill" game will take place for about a year.
Good Kill is an immersive FPS game in which players take control of a door gunner in a military helicopter during the Vietnam War. There is a difference between the early access and full versions.
Enhanced Helicopter and Weapon Upgrades: While the Early Access version allows players to experience the core mechanics of helicopter combat, the full version plans to introduce an advanced upgrading system with more options. This will include a broader range of helicopter models, each with unique capabilities and customizable parts. The weapon systems plan will be more diverse, allowing players to tailor their armaments to different missions.
Expanded Mission Set and Storyline: The full version will plan a fully fleshed-out campaign with an engaging storyline that delves deeper into the historical context of the Vietnam War. Players will encounter various mission types beyond the scope of the Early Access version, including covert operations, rescue missions, and large-scale battles that influence the course of the war in the game narrative.
Destructible Environments and Tactical Elements: We plan to enhance the destructibility of the environments to provide more tactical depth. Buildings, trees, and other terrain elements will not only be destructible. However, they will also affect gameplay by altering sight lines or providing temporary cover, forcing players to adapt their strategies in real time.
Improved Graphics and Audio: The full version plan will significantly improve the game's visual and audio fidelity by adding DLSS or FSR support to further enhance FPS. Upgraded sound design will better capture the intensity of combat and the ambiance of the Vietnam War era.
Community Features and Support: We are committed to incorporating community feedback received during the Early Access phase to refine gameplay mechanics and features. The full version plan also include support and allow players to create and share their content, further enhancing the game's longevity and replayability.
Step into the heart of the Vietnam War with "Good Kill," an action-packed first-person shooter (FPS) game that places you in the role of a door gunner in a military helicopter. As the battle rages on, you will undertake thrilling missions across dangerous terrain, engaging in intense shootouts against enemy infantry, while having the option.
Engage in Combat: Take part in thrilling shootouts against enemy forces using the initial set of weapons and helicopters.
Experience the Setting: Fly across historically inspired Vietnamese landscapes, engaging in various mission types, from air raids to ground support.
Experience Enhanced Destruction: Witness the dynamic destruction of buildings and structures, adding strategic depth to the combat.