Good Kill!
Poprzez wczesny dostęp chcemy aktywnie zaangażować graczy w proces rozwoju naszej gry "Good Kill". Naszym celem jest ulepszanie gry na podstawie doświadczeń i sugestii graczy w miarę jej ewolucji. Otrzymując opinie społeczności, planujemy identyfikować i naprawiać niedociągnięcia, podnosząc jakość rozgrywki. Wczesny dostęp pozwala nam na dalszy rozwój istniejących funkcji oraz dodanie nowych elementów. Pragniemy również wykryć i rozwiązać różne błędy i problemy na tym etapie.
Po zakończeniu procesu beta przygotowania do oficjalnej premiery gry "Good Kill" potrwają około roku.
"Good Kill" to wciągający FPS, w którym gracze wcielają się w strzelca pokładowego w wojskowym śmigłowcu podczas wojny w Wietnamie. Istnieją pewne różnice między wersją Early Access a pełną wersją gry.
Wersja Early Access pozwala graczom na poznanie podstawowych mechanik walki w śmigłowcach, natomiast pełna wersja wprowadzi bardziej zaawansowany system ulepszeń z większą liczbą opcji. Dodane zostaną nowe modele śmigłowców z unikalnymi możliwościami oraz większą możliwością personalizacji. System uzbrojenia stanie się bardziej różnorodny, umożliwiając graczom dostosowanie arsenału do różnych misji.
Wejdź w sam środek wojny w Wietnamie z "Good Kill", dynamiczną grą FPS, w której wcielasz się w strzelca pokładowego wojskowego helikoptera. Podczas gdy bitwa szaleje, będziesz wykonywać ekscytujące misje na niebezpiecznym terenie, biorąc udział w intensywnych strzelaninach przeciwko wrogiej piechocie.
Obserwować dynamiczną destrukcję: Zobacz, jak budynki i struktury ulegają zniszczeniu w czasie rzeczywistym, co dodaje głębi strategicznej do walki.