Good Kill!
Erken erişim ile oyuncuların "Good Kill"'in geliştirme sürecine aktif olarak katılmasını amaçlıyoruz. Oyunun evrimi boyunca oyuncu deneyimlerinden ve geri bildirimlerinden yararlanarak geliştirmeler yapmayı hedefliyoruz. Oyuncuların geri bildirimlerini alarak eksiklikleri tespit edip gidermeyi ve oyunun kalitesini artırmayı planlıyoruz. Erken erişime açılmamızın sebebi, mevcut özellikleri daha da geliştirmek ve yeni içerikler eklemek. Ayrıca bu süreçte çeşitli hataları ve sorunları tespit edip çözmek istiyoruz.
Beta sürecinin ardından "Good Kill" oyununun resmi çıkışı için hazırlıklar yaklaşık bir yıl sürecek.
"Good Kill", oyuncuların Vietnam Savaşı sırasında bir askeri helikopterde kapı nişancısını kontrol ettiği sürükleyici bir FPS oyunudur. Erken Erişim ve tam sürüm arasında önemli farklar bulunmaktadır.
Tam sürüm, Vietnam Savaşı’nın tarihi bağlamını daha derinlemesine ele alan kapsamlı bir kampanya sunacaktır. Oyuncular, Erken Erişim sürümünde yer alan görevlerin ötesinde, gizli operasyonlar, kurtarma görevleri ve savaşın seyrini değiştiren büyük çaplı çatışmalar gibi çeşitli görev türleriyle karşılaşacaklar.
"Good Kill" ile Vietnam Savaşı’nın tam ortasına adım at! Bu aksiyon dolu FPS oyununda, askeri bir helikopterde kapı nişancısı rolünü üstleniyorsun. Savaşın şiddetlendiği anlarda, tehlikeli arazilerde heyecan verici görevler üstlenerek düşman piyadelerine karşı yoğun çatışmalara gir!
Savaş Alanını Keşfet: Tarihsel olarak Vietnam Savaşı’ndan ilham alan araziler üzerinde uçuş yap ve hava saldırılarından kara birliklerini desteklemeye kadar çeşitli görevler gerçekleştir.