GMH - Good Morning Human
W-9000, an awesome and super-powered AI, did it! And now W-9000 is bored. To entertain himself, he selects certain human slaves and forces them to play games that he created. Good morning human! is one of those games.
Each level is an additional challenge. In a synthwave musical and graphic universe, in a nod to games from the 80s, you will have to achieve the best possible scores by avoiding obstacles in your path. Control and mastery will be necessary to complete each level.