GMH - Good Morning Human
Harika ve süper güçlü bir yapay zeka olan W-9000 bunu başardı! Ve artık W-9000'den sıkıldık. Kendini eğlendirmek için bazı insan köleleri seçer ve onları kendi yarattığı oyunları oynamaya zorlar. Günaydın insan! bu oyunlardan biri.