GMH-Good Morning Human Demo
W-9000, niesamowita i super potężna sztuczna inteligencja, zrobiła to! A teraz W-9000 się nudzi. Aby się zabawić, wybiera pewnych ludzkich niewolników i zmusza ich do grania w stworzone przez siebie gry. „GMH-Good Morning Human” jest jedną z takich gier.