Gotham Knights: Deluxe
Batman is dead. A new expansive, criminal underworld has swept the streets of Gotham City. It is now up to the Batman Family - Batgirl, Nightwing, Red Hood, and Robin - to protect Gotham, bring hope to its citizens, discipline to its cops, and fear to its criminals. Gotham Knights is an open-world, action RPG set in the most dynamic and interactive Gotham City yet. Patrol Gotham’s five distinct boroughs in solo or in co-op and drop in on criminal activity wherever you find it.