GRAVEN – Edycja Deluxe
Ciesz się logiczną grą akcji FPS GRAVEN w stylu dzięki Edycji Deluxe, która zawiera cyfrowy album z grafikami i ścieżkę dźwiękową! Eksploruj świat dark fantasy jako niesłusznie skazany kapłan i staw czoła niezliczonych horrorom, używając elementów otoczenia, magii i broni.
Jesteś wiernym kapłanem zakonu Orthogonal, który został skazany na śmierć za przestępstwo popełnione w obronie bliźniego, i odradza się na pokładzie dryfującej przez bagno łodzi. Nieznajomy odstawia Cię na ląd i przekazuje niejasne instrukcje wraz z tajemniczym kosturem i księgą. Idź, pobożny kapłanie, uśmierzaj cierpienie, demaskuj oszustów i niszcz nadprzyrodzone kreatury nawiedzające rzeczywistość.
Łącząca współczesne narzędzia deweloperskie i technologie z charakterystyczną grafiką rodem z drugiej połowy lat 90., GRAVEN jest grą akcji FPS z elementami łamigłówki, opowiadającą mroczną lecz porywającą historię osadzoną w średniowiecznym świecie fantasy. Tytuł zawiera postacie zaprojektowane przez Chucka Jonesa (Duke Nukem 3D, Half-Life) i kwestie głosowe nagrane przez Stephana Weyte'a (Blood, Fire Emblem, DUSK).
Oficjalny album z grafikami jest czymś więcej niż tylko zbiorem ślicznych obrazków do obejrzenia. Zaprasza on wszystkich graczy do zagłębienia się w fascynującą historię świata gry, a także do zajrzenia za kurtynę procesu twórczego zespołu developerskiego. Zarówno fani gry, jak i miłośnicy sztuki, będą zachwyceni nowym smaczkiem pogłębiającym ich wrażenia z gry GRAVEN. Oficjalny cyfrowy album z grafikami zawiera ponad 50 stron grafik stworzonych na różnych etapach rozwoju gry. Album składa się w większości z nigdy wcześniej nie pokazywanych grafik koncepcyjnych i innych elementów, wraz z komentarzami zespołu developerskiego.
Załóż słuchawki i natychmiast przenieś się do świata GRAVEN dzięki 23 utworom z gry i 2 utworom bonusowym! Ścieżka dźwiękowa nagrana przez orkiestrę została genialnie skomponowana przez Nikolę Nikitę Jeremicia. Utwory natychmiast wprowadzi Cię w nastrój do eksploracji przerażających bagien, podupadłych wiosek i zniszczonych katakumb, przywołując odwagę, której będziesz potrzebować, by trzymać się równoległej ścieżki!