GRAVEN - Deluxe Edition
Modern geliştirme araçlarını ve teknikleri, 90'ların sonundaki estetik anlayışıyla birlikte birinci şahıs aksiyon bulmaca oyunu GRAVEN'ı ortaya çıkardı. Bu fantastik karanlık ortaçağ deneyimindeki karakter tasarımları Chuck Jones (Duke Nukem 3D, Half-Life) ve seslendirmeler Stephan Weyte (Blood, Fire Emblem, DUSK) tarafından yapıldı.
Güzel resimlerden oluşan bir koleksiyondan çok daha fazlası olan resmi çizim kitabı, herkesi oyundaki dünyanın büyüleyici hikâyesine derinlemesine dalmaya ve aynı zamanda geliştirme ekibinin yaratıcılık sürecinin perde arkasına göz atmaya davet ediyor. Oyunun hayranları ve sanatseverler, oyunun resmi Dijital Çizim Kitabı sayesinde GRAVEN'den aldıkları hazzı bir üst seviyeye taşıyacak. Dijital Çizim Kitabı geliştirici ekibin yorumları eşliğinde çoğunlukla daha önce hiç gösterilmeyen konsept çizimlerden ve diğer eserlerden oluşan, geliştirme sürecinin çeşitli aşamalarında üretilen 50+ sayfalık görsel sanatı içerir.
Kulaklığını tak ve oyundaki 23 parçaya ek 2 bonus parça sayesinde anında GRAVEN dünyasına ışınlan! Nikola Nikita Jeremić tarafından büyüleyici bir şekilde bestelenen orkestra müzikleri, seni anında ölümcül bataklıkları, yıkık dökük köyleri ve harap yeraltı mezarlarını keşfetme moduna sokacak ve Paralel Yol'da devam edebilmek için ihtiyaç duyacağın cesareti verecek!