Gravewood High
An infinitely replayable stealth horror game set in high school - with destructible environments, randomized level layouts and a smart opponent that develops new abilities the more you play.
It's easy to get in the Gravewood High, and a lot harder to find the way out. Classrooms switch places, doors disappear, as if the entire building redesigns itself to mess with you. Try the Alpha version, if you have the courage.