Grindstone
Smash creeps to get huge combos and earn precious Grindstones in CAPY’s hit puzzle-battler!
Cash in your grindstones to craft new gear and overcome devious enemies, obstacles, and boss encounters as you conquer Grindstone Mountain and prove your prowess on the daily mode leaderboards.