Grindstone
CAPY'nin popüler bulmaca-savaş oyununda büyük kombolar elde etmek ve değerli Bileği Taşları (Grindstones) kazanmak için canavarları parçala!
Grindstone Mountain'ı fethedip günlük moddaki liderlik tablolarında kahramanlığını kanıtlarken yeni teçhizatlar oluşturmak ve sinsi düşmanların, engellerin ve bölüm sonu canavarı savaşlarının üstesinden gelmek için bileği taşlarını sat.