Grinville
An abandoned park, a forgotten tragedy, and something that should never have been awakened. Years ago, a charming parade turned into a massacre when the animatronics, created to entertain, brutally attacked the audience. Now, you return to this cursed place to uncover the truth. But beware... they are still here, waiting.