Guardian of Realms Mod Tool Kit
Guardian of Realms (GoR) is the first Mixed Reality (MR) combat game with full mod support, transforming your environment into a battleground. Players move their bodies rather than relying on a thumbstick, creating an unprecedented level of immersion.
This is the Guardian of Realms Mod Tool Kit, the software used to create and distribute mods for Guardian of Realms, the Meta Quest 3/3S Mixed Reality game.