Guild Wars 2: Heart of Thorns - Epic adventures await you in the Heart of Maguuma Jungle. Confront the jungle Dragon Mordremoth and its growing hordes of minions, discover ancient civilizations, and test your mettle in boss battles.
Guild Wars 2: Path of Fire - Balthazar, God of War and Fire, has returned. Lead your allies in the hunt for the arrogant divinity, whose scorched earth campaign against the Elder Dragons threatens Tyria's very existence.
Guild Wars 2: End of Dragons - The dragon cycle that has sustained and blighted Tyria for ages is collapsing. Mortal hearts and choices will define this moment in history—and echo in the future forever.
Unlock and train your own collection of loyal mounts, each with its own style of movement and special abilities. Together you can explore the vast world of Tyria, chase down your enemies, or just have fun racing against other players.
Explore without limits. New lands added in Heart of Thorns, Path of Fire, and End of Dragons are waiting for you and your adventures.
With the Guild Wars 2 Elder Dragon Saga—Complete Collection, you'll also receive 2 Shared Inventory Slots and 2 Max Level Boosts to help your characters get started in level-80 content. Each of the 2 Shared Inventory Slots and 2 Max-Level Boosts are included as part of the Guild Wars 2: Heart of Thorns & Path of Fire expansion set or the Guild Wars 2: End of Dragons expansion. Players who already own one or both products have already received the associated Shared Inventory Slots and Max-Level Boosts at the time of first purchase and will not receive additional Shared Inventory Slots or Max-Level Boosts.