Explore the Maguuma Jungle and the far reaches of the Crystal Desert with Guild Wars 2: Heart of Thorns and Path of Fire in one purchase.
Guild Wars 2: Heart of Thorns is the first Guild Wars 2 expansion. The Elder Jungle Dragon Mordremoth is awake and spreading its toxic influence across central Tyria, corrupting minds and destroying lives. Explore the vast Heart of Maguuma across four new maps, take on the Mouth of Mordremoth in a massive open-world boss encounter, and team up with other skilled players to challenge three raids.
Guild Wars 2: Path of Fire is the second Guild Wars 2 expansion. The rogue god of war, Balthazar, is bent on destroying the Elder Dragons and restoring his divine power. If he succeeds, Tyria is doomed. Follow him to the Crystal Desert and explore five new maps, unlock nine elite specializations, and challenge your skills in three raids.
Gain access to the glider so that you can glide like a squirrel across the highest points of the Heart of Maguuma. Mastering jungle movement will unlock the ability to hang glide to previously unreachable locations. When you train the Gliding Mastery, you’ll have the option to soar freely through the treetops, escape the dangers that await you on the jungle floor, use the air to your advantage in combat against certain foes, and save yourself from accidental death by slipping.
Guild Wars 2: Path of Fire introduces mounts that are far more than a speed boost—they're a whole new way to move through the world of Tyria. Unlock and train your new companions using the Mastery system, and explore freely by leaping across canyons, bounding up high cliffs, and skimming over water and quicksand.
Each expansion includes access to nine new elite specializations. With a variety of playstyles, weapon choices, and traits to choose from, there are more options than ever to help you customize your character.