The Guild Wars 2 Starter Pack supercharges your first steps into Tyria with a set of traversal upgrades designed to make leveling faster, more convenient, and more fun. This bundle delivers valuable account upgrades and cosmetic items, plus access to the raptor mount and gliding: two game-changing traversal abilities that level-up how you explore the world.
Carry more loot, gear, and crafting materials so you can stay in the action longer. Includes a Bag Slot Expansion and a 28 Slot Black Lion Satchel!
Access exclusive customization options and redesign your character at any time with a complete appearance overhaul!
Purchasing the Guild Wars 2 Starter Pack also converts free accounts to core accounts with three more characters slots and additional benefits like full access to social and trading post features.