HAEX
An anomaly has been detected in the sub-arctic north. The science team sent to investigate has gone missing. Survive an alien-scarred wilderness solo or with up to 3 friends. Push back the mist, reshape the world, craft weapons and gear, and fight to unearth what happened.
Find or craft alien seeds that let you transform your world, and open new possibilities. Planting them unlocks unique new areas and resources, but beware of the new threats you might unleash on your world.