O Halcyon 6
Kosmiczna strategia RPG w stylu retro z budowaniem baz, zaawansowaną taktyczną walką, zarządzaniem załogą i wciągającą fabułą.
Na skraju kontrolowanej przez Ziemian przestrzeni kosmicznej leży Halcyon 6, opuszczona baza gwiezdna pozostawiona przez tajemniczą pradawną rasę. Twoim zadaniem jest przejęcie opuszczonej stacji i odbudowanie jej. Tajemnicza obca siła zmierza w kierunku Ziemi, a ta baza gwiezdna daje Nowej Federacji Ziemskiej („New Terran Federation”) największe szanse na zawarcie nowych sojuszy, zbadanie nowych technologii i znalezienie sposobu na powstrzymanie inwazji.
— Wydarzenia fabularne — w oparciu o ustalone kryteria rozgrywki, takie jak liczba wybudowanych pomieszczeń, sukcesy dyplomatyczne z obcymi lub cechy/umiejętności oficerów, gra będzie tworzyć wydarzenia fabularne (często z możliwością wielokrotnego wyboru), które mogą prowadzić do potyczek zbrojnych, czasowych premii/osłabień, zmian atrybutów oficerów lub niezliczonych szalonych historii w grze.