Halloween - Digital Deluxe Edition
It’s Halloween night, 1978, the unsuspecting families of the quiet suburban town of Haddonfield are making holiday preparations, and evil has made its way home. Take The Shape of Evil as Michael Myers or save your neighbors as a Hero of Haddonfield in Halloween, the ultimate asymmetrical horror sandbox.