Halloween - Digital Deluxe Edition
Zawartość przedpremierowa obejmuje: Wcześniejszy dostęp 4 września 2026 r. o godz. 18:00 czasu polskiego Wyjątkową skórkę Michaela Myersa Zawartość rozszerzenia Digital Deluxe obejmuje: Wyjątkową skórkę Michaela Myersa 2 wyjątkowych cywilów I inne niespodzianki!