Halloween World
Immerse yourself in the pumpkin world and go in search of adventure to a place where there is always a spooky holiday! But remember, even at the party, don't stray too far from the crowd. Who knows what might be waiting for you in a quiet and cozy corner...
Say goodbye to the usual boring life and go in search of unexpected acquaintances to the world of pumpkins, ghosts and creepy dudes.
Initially we made this game for Senscape's Jam 2022 (Opens in new tab) and actually took first place with it!