HammerHelm
HammerHelm is a unique blend of third-person adventuring and strategic town building. Create your dwarf character and build a flourishing town. Complete quests, craft weapons and armor, defeat dangerous enemies and be the leader your townspeople need!
Banished from your homeland for believing that dwarfs can live above ground, you decide to build a new town that will attract other dwarves who share the same vision. Become a leader and keep your townspeople safe and happy by completing quests, crafting items and fighting off enemies. The bigger your town, the bigger your adventure!