Hamsterdam
An arcade brawler where you become the Hamster-fu master to save the town of Hamsterdam. Will you be the hero your town needs? Will you defeat the whisker twister in chief, the vile Chinchilla Marlo? You bet your bushy tail!
Hamsterdam is a a game where classic brawler mechanics meet rhythm and precision. You’ll need a blend of martial arts combos, quick reactions, and timely counters to survive vermin confrontations and boss battles. Swing, swipe and strike your way through the mean streets of Hamsterdam with frantic action, rhythm combos, and become one with the Hamster-Fu.
The once peaceful town of Hamsterdam is in danger! The vile chinchilla Marlo and his Vermin Gang are wreaking havoc and terrorizing the town. Enter our hamster hero, Pimm, who must harness his mightiest martial arts powers and kick tail through district after district, on a heart-pounding journey to take down the Vermin Gang, save his grandpa, and restore peace to Hamsterdam.
Beating down the faceless goons of the Rodent Gang is one thing, but sooner or later Pimm will come toe to toe with fiendish boss battles that will really test your skills.
Every street-smart superhero needs a ride that shows the bad guys they mean business. Take Pimm for a ride on his scooter, and maybe once Hamsterdam is safe, you’ll be riding off into the sunset.