Hank: Drowning On Dry Land
The time-traveling vigilante Hank thought he was going for a nice drink, only to find himself poisoned! Paralyzed, he lies on the floor, drowning in a puddle of spilled beer. As his brain withers away, the hero embarks on a journey through his own subconscious. Will he find something there that can save him?