Hank: Drowning On Dry Land
Myśl BATMAN, ale zawsze PIJANY i potrafiący PODRÓŻOWAĆ W CZASIE. Zanuż się w komiksowym świecie Hanka i wydostań się z pułapki Unravelera. Zagraj w niebezpieczną kooperację z samym sobą z przeszłości, manipulując czasem.