Hank: Drowning On Dry Land - Digital Art Book
If you enjoyed Hank: Drowning on Dry Land and would like to see more games like it, consider picking up the Digital Art Book.
You’ll get not only a PDF, but also an interactive in-game version, fully voiced by the authors themselves.