Harry Potter: Quidditch Champions
The Epic Game Store version will support achievements. We are expecting this will be implemented in the coming days. Thank you for your patience as we prepare to launch this feature.Your next chapter takes flight! Immerse yourself in the enchanting world of Quidditch by playing solo or sharing the magic with friends and family. Plus, keep your Gringotts vault closed because there are no microtransactions!
Take to the sky as one of the classic positions—Chaser, Seeker, Keeper, or Beater—each with their own unique play style. Soar into legendary Quidditch arenas, as well as maps that showcase never-before-seen areas of the wizarding world.
Career Mode: From backyard battles in the Weasley Burrow to high-stakes showdowns at the Quidditch World Cup, rise to become a champion either solo or in online co-op with teams of up to 3 friends.
Exhibition Matches: set your teams, map, and difficulty and play alone or on teams of up to 3 in online co-op.
Player vs Player: Test your skills in competitive online matches against other Quidditch teams.
Customize Your Approach: Level up and use skill points to tailor your play style for each role. Change your flight style by switching between and leveling up different brooms.
Play As Yourself or as Iconic Harry Potter Characters: cosmetic customization options and classic character designs allow you to express your game-time personality.