Harry Potter: Quidditch Champions Deluxe Edition
Dit næste kapitel starter nu! Deltag i en fortryllende verden med quidditch, hvor du kan spille alene eller dele magien med familie og venner. Og du behøver ikke at bekymre dig om at tømme din bankboks i Gringotts, for der er ingen mikrotransaktioner!
Spil på en af de velkendte positioner som angriber, søger, målmand eller basker, der alle kræver en unik spillestil. Sus gennem de legendariske quidditch-arenaer samt baner, der åbner for helt nye områder i troldmandsverdenen.
Med spiltyperne karriere, turneringskampe og PvP får du mulighed for at opleve underholdende quidditch-kampe på forskellige måder. Spil alene, på hold med op til tre venner i online samarbejdsspil eller i online kampe mod andre hold.