Harry Potter: Quidditch Champions Deluxe Edition
Bab seterusnya anda mula terbang! Hayati dunia mempesona Quidditch dengan bermain secara solo atau berkongsi keajaiban bersama rakan dan keluarga. Selain itu, simpanlah peti besi Gringotts anda kerana tiada transaksi mikro!
Bermain sebagai salah satu posisi klasik—Chaser, Seeker, Keeper atau Beater—masing-masing dengan gaya permainan unik mereka sendiri. Terbang tinggi ke arena Quidditch legenda, serta peta yang memaparkan kawasan dunia sihir yang belum pernah dilihat sebelum ini.