Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha - Edycja Deluxe
Kolejny rozdział się rozpoczyna! Zanurz się w magicznym świecie Quidditcha, grając w pojedynkę lub dzieląc rozgrywkę ze znajomymi i rodziną. Trzymaj swój skarbiec Gringotta zamknięty, ponieważ nie ma tu mikropłatności!
Graj na jednej z klasycznych pozycji - ścigający, szukający, obrońca, lub pałkarz, każda z własnym stylem gry. Szybuj po legendarnych boiskach quidditcha oraz na mapach przedstawiających nigdy wcześniej niewidziane obszary czarodziejskiego świata.
Tryb kariery, mecze pokazowe i tryb PvP pozwalają doświadczyć gry w Quidditcha na różne sposoby. Graj w pojedynkę, w drużynie do 3 znajomych w trybie współpracy online, lub w konkurencyjnych grach przeciwko innym drużynom.