Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha – Deluxe Pack
Kolejny rozdział się rozpoczyna! Zanurz się w magicznym świecie Quidditcha, grając w pojedynkę lub dzieląc rozgrywkę ze znajomymi i rodziną.