Harry Potter: Quidditch Champions
Terbang ke angkasa sebagai salah satu posisi klasik—Chaser, Seeker, Keeper atau Beater—masing-masing dengan gaya permainan unik mereka sendiri. Terbang tinggi ke arena Quidditch legenda, serta peta yang memaparkan kawasan dunia sihir yang belum pernah dilihat sebelum ini.
Mod Kerjaya: Dari pertempuran di halaman belakang di Weasley Burrow hingga pertarungan berisiko tinggi di Quidditch World Cup, bangkit menjadi juara secara solo atau dalam koperasi dalam talian dengan pasukan hingga 3 rakan.