Haunted Forest
Haunted Forest – This is a classic indie horror game about finding objects in a dark forest. Your car is out of gas and you need to find eight canisters of fuel to fill up your car and get out of the forest alive. It sounds like a simple task, but in fact, you should be careful, because there really is someone else in this forest besides you.
You should not even look at the creature that will be chasing you, it is not safe. If you see a strange silhouette in the darkness, it is better to just run… And remember, the longer you are in this forest, the more its presence will increase, so you better hurry!