Haunted Lands
Step into the blood-soaked Haunted Lands, a retro-inspired action platformer filled with hidden secrets and hardcore challenges. Choose from six unique characters, each fitting a different playstyle. Delve into perilous burial grounds crawling with evil spirits and nightmarish abominations. Acquire powerful artifacts to confront these horrors and find new ways to approach battles.
Haunted Lands is a solo-developed project by Alevgor, where every system, encounter, and detail is built by one developer.
Unique Heroes: Choose one of six playable characters. Some prefer to demolish monsters from a safe distance, while others excel in close combat. Each has their own abilities and playstyle.
Dangerous Locations: Explore the ruins of the old crypts and tombs filled with evil spirits and otherworldly monsters. Blast your way through hordes of enemies, their elite versions, and challenging bosses.
Powerful Artifacts: Acquire artifacts to enhance your abilities, offering new ways to confront the horrors of the burial grounds. The most powerful items can change your character's skills entirely.
Hardcore Challenges: Find every secret hidden in the Haunted Lands, complete every objective, and leave behind nothing but corpses. Dare you descend into the very abyss of hell and come back unscathed?