Haunted Lands
Retro esintileri taşıyan, karanlık sırlar ve zorlu mücadelelerle dolu aksiyon platform oyunu Haunted Lands'in kana bulanmış dünyasına adım atın. Her biri farklı oyun tarzına sahip altı benzersiz karakter arasından seçim yapın. Kötü ruhlar ve korkunç yaratıklarla dolu tehlikeli mezarlıkları keşfedin. Güçlü eserler toplayarak bu canavarlara yüzleşin ve savaşlarda öne geçmek için yeni yaklaşımlar geliştirin.
Haunted Lands, Alevgor'un tek başına geliştirdiği bir projedir. Her sistem, karşılaşma ve detay tek bir geliştirici tarafından oluşturulmuştur.
Zorlu Mücadeleler: Haunted Lands'de saklı tüm sırları bulun, tüm görevleri tamamlayın ve ardınızda cesetten başka bir şey bırakmayın. Cehennemin derinliklerine inip sağ salim geri dönebilecek misiniz?