Wizard Island
Sail beyond the edge of the map and discover Asteria, a mysterious isle where wizards tinker with Mana and everyday chores become enchanted.
Sail beyond the edge of the map and discover Asteria, a mysterious isle where wizards tinker with Mana and everyday chores become enchanted. Wizard Island brings a cozy-magical progression loop to Havendock: befriend mages, brew Mana, cast spells, and build an arcane outpost that powers your entire settlement!
Bring wizardry to your harbor, make friends with mages, and turn Asteria into a humming, glittering engine for your whole world!