Wizard Island
Wprowadź magię do Havendocka z DLC Wizard Island! Zwiedzaj Asterię, zaprzyjaźniaj się z magami, zbieraj manę, hoduj grzybki many, wytwarzaj esencję many i buduj magiczne struktury.
Wprowadź magię do Havendocka z DLC Wizard Island! Zwiedzaj Asterię, zaprzyjaźniaj się z magami, zbieraj manę, hoduj grzybki many, wytwarzaj esencję many i buduj magiczne struktury. Rzucaj ponad 20 czarów, rozwijaj swoich magów i pozwól ognikom przenosić przedmioty po wyspie.
Wypłyń poza krawędź mapy i odkryj Asterię — tajemniczą wyspę, na której magowie eksperymentują z Maną, a codzienne obowiązki stają się prawdziwą magią.