He is Coming
Unutulmuş bir düşman yeniden ortaya çıkıyor ve kıyamet alametlerini beraberinde getiriyor. İblis Kral (Demon King) geliyor, eğer onu alt edecek bir kahraman çıkagelmezse dünya onun yozlaşmasına teslim olacak. Bu roguelite rol yapma oyununda gündüz güçlü silahlar ve eserler ara, gece ise onun yardakçılarına karşı savaş ve geçmiş çağlardan gelen güçlü yaratıklar tarafından avlanmaya hazır ol.
Her üç günde bir İblis Kral'ın 30 potansiyel elebaşı havuzundan seçilen yeni bir korkunç yardakçısı ava başlar. Her canavarın güçlü yanlarını ve eşsiz güçlerini öğrenerek dizilimini düzenle. Diyarı keşfedip bu güçlü avcıyı alt etmeye en uygun silahları ve ekipmanı ara ama gece dünyada gezinen diğer düşmüş yaratıklara da dikkat etmeyi unutma. Süren sınırlı; gizli kadim demirhanede kılıcını mı keskinleştireceksin, açgözlü tüccarlardan nadir eşyalar almak için yüksek bedeller mi ödeyeceksin yoksa güçlü zırhlar ve sihirli kalkanlar mı arayacaksın? Seni o gün avlayan güçlü düşmana karşı işine en çok yarayacak teçhizatı seç, ondan sonra gelecek avcı için her zaman hazır olmayı ihmal etme ve İblis Kral (Demon King) karşına çıkana kadar her diyarın muhafızının üstesinden gel.
Her korkunç boss'un benzersiz zorluğuyla yüzleşmek için elinin altındaki 350'den fazla eşya ile çok sayıda strateji ve sinerji dene. Vahşi saldırıları tüm zırhı yok sayan Jiletpençeli Ayı (Razorclaw Grizzly) tarafından avlandığında maksimum cana, hıza veya hasara öncelik veren ekipman için ne kadar zırh feda edeceksin? Diyarda gezinen daha küçük canavarlar da zırhsız kahramanı yıpratabilir ve Jiletpençeli Ayı (Razorclaw Grizzly) katledilse bile sonraki üç içinde seni avlayacak bir sonraki büyük düşman için yeterli zırhı toplayamayabilirsin. Zırh yerine hızını ve saldırı gücünü artıracak birkaç eşya bulabilirsin, böylece güçlü bir şekilde ilk vuran sen olarak kimi zaman düşman daha sana hamle bile yapamadan onu ortadan kaldırabilirsin. Şansın yaver gider ve Safran Tüy'e (Saffron Feather'a) denk gelirsen yüksek hızını kullanıp savaşta yaralarını iyileştirebilirsin. Senin saldırı gücünü soğurarak kendini güçlendiren Kara Şövalye (Black Knight) seni avlamaya başlarsa yüksek saldırı gücüne karşı yüksek zırh önceliğin olur. Jiletli Pullar (Razor Scales) zırhının yardımıyla hasarı düşmanına geri yansıtabilirsin ve büyülü Yakut Küpe (Ruby Earrings) ile her tur hasar verebilirsin, böylece Kara Şövalye (Black Knight) soğuracak saldırı gücü olmadan düzenli hasar alır. Peki ya sihirli bir silaha denk gelirsen ne yapacaksın? Hayatta kalıp bir sonraki savaşı görebilirsen çok işine yarar elbet ama Kara Şövalye'yi (Black Knight'ı) güçlendireceğini bile bile almaya cesaret edebilir misin?
Çok sayıda eşya arasından keşfedilecek ve istifade edilecek çeşitli güçlü kombinasyonlarla beraber her tehdit için çok sayıda seçenek var. Aynı zamanda yakın ve uzak tehditlere göre diziliminde sürekli değişiklikler yapıyor olacaksın. Envanterindeki sınırlı alanla akıllıca seçimler yapmalı ve sürekli uyum sağlamalısın.
Yenik İblis Kralı'nın Tacını, şampiyonunun diğer oyuncuların güçlü yapılarına karşı geldiği stratejilerin nihai testi, asenkron çoklu oyunculu mod "Kingmaker"da ara ya da bir arkadaşını yapı hazırlamak için dünyayı keşfederken bir şampiyon belirlenene kadar her üç günde bir birbirinizle karşılaştığınız gerçek zamanlı bir düelloya davet et. Tacı ele geçirmek için mücadele eden bu kahraman adaylarının ekipman ve yeteneklerini göz önünde bulundurarak plan yap ve eşsiz kombinasyonlar ile öngörülemeyen durumların devamlı saldırısıyla yüzleş. Tüm bunların altından nasıl kalkacaksın?
Hem büyük zaferler elde edeceksin hem de onurlu yenilgiler yaşayacaksın. 100'den fazla farklı mücadeleyi tamamlayacağın her deneme, ilerlemene katkı sağlar ve sonraki denemelerde mevcut olacak eşyalar havuzuna yeni güçlü eserler ekler. İlk kahramanın İblis Kral'ı (Demon King) alt edemezse bile çabaları boşa gitmez.
İblis Kral (Demon King) güçlendikçe dünya yavaşça kaosa doğru sürükleniyor. Ağaçlar soluyor, çimler kül oluyor ve bataklıklar çürüyerek ölüm kokmaya başlıyor. Bir kahramanın sorumluluğunu üstlen ve kendini hazırla çünkü O geliyor.