We love considering and implementing ideas from players, and we will use Early Access to both expand and improve the game. Early Access provides a great way of involving players in the development process, and we are looking forward to working with the community to make a better game together.
The Early Access version is fully playable featuring over 30 bosses and over 350 items spread across two biomes, each with their own unique mechanics, creatures, points of interest, and unique bosses.
We plan for the full version of He is Coming to have additional content influenced by community feedback during the Early Access period. We plan to include additional items and equipment, additional bosses (including the Demon King himself), and at least one additional biome featuring unique mechanics, creatures, and points of interest to explore, fight, and engage with.