Wersja wczesnego dostępu jest w pełni grywalna, zawiera ponad 30 bossów i ponad 350 przedmiotów w dwóch biomach, z których każdy posiada własne unikatowe mechaniki, stworzenia, interesujące miejsca i wyjątkowych bossów.
Do pełnej wersji He is Coming planujemy dodać elementy oparte o uwagi społeczności z okresu wczesnego dostępu. Zgodnie z naszymi planami gra będzie zawierała dodatkowe przedmioty i wyposażenie, dodatkowych bossów (w tym samego Króla Demonów) i co najmniej jeden dodatkowy biom z unikatowymi mechanikami, stworzeniami i interesującymi miejscami do odkrycia, walki i interakcji.