Tümüyle oynanabilir olan Erken Erişim sürümü 30'dan fazla boss ve 350'den fazla eşya içeren iki biyomdan oluşuyor. Biyomların her biri eşsiz mekanikler, yaratıklar, önemli konumlar ve eşsiz boss'lar içeriyor.
Erken Erişim süreci boyunca topluluktan alacağımız geri bildirimlerle içerikleri şekillendirerek He is Coming'in tam sürümünü çıkarmayı planlıyoruz. Tam sürümde daha çok eşyanın, ekipmanın ve ek boss'ların (bizzat İblis Kralı da dâhil) yer alacağı bir yol haritası çiziyoruz. Ayrıca özel mekaniklere, yaratıklara ve keşfedilecek ilgi çekici yerlere sahip en az bir yeni biyom daha oyuna eklenecek.