He Will Shoot
He Will Shoot is a brutal zombie shooter from the 3rd person. In the menu, you can choose one of four arenas: a Post-apocalyptic city, a Slum, an Industrial Zone or the Northern Mountains. Visually, all these maps are unique, but your goal is always the same - To kill all the zombies or break through a crowd of enemy soldiers. Only gameplay, only action. Nothing superfluous.